• Str Popa Savu, nr 16, et 2, Sector 1, Bucuresti
  • office@softpepper.ro
  • +40372 129 290
  • +40372 871 749
Soft Pepper / articole / 5 motive pentru a achizitiona o aplicatie de management al incidentelor/o solutie de ticketing

5 motive pentru a achizitiona o aplicatie de management al incidentelor/o solutie de ticketing

5 motive pentru a achizitiona o aplicatie de management al incidentelor/o solutie de ticketing

Tinerii din noua generatie, a caror putere de cumparare este in crestere, au devenit publicul tinta pentru numeroase companii. Ei  sunt in permanenta conectati cu tehnologia, consuma foarte multe informatii si au nevoie de feedback in tot ceea ce fac. De aceea, daca nu primesc un raspuns satisfacator la intrebarile lor si daca serviciul nu este de cea mai inalta calitate, este foarte usor pentru ei sa cumpere de la o companie competitoare. O aplicatie de management al incidentelor/ o solutie de ticketing va va ajuta sa rezolvati problemele clientilor dumneavoastra in timp util si in consecinta va imbunatati indicatorii dumneavostra de retentie si satisfactie a clientilor. 


Un software de management al incidentelor poate monitoriza si accelera timpul de interventie, imbunatatind calitatea acesteia. Mai jos va vom prezenta concret cum poate o aplicatie de management al interventiilor/ solutie de ticketing sa va ajute in managementul afacerii dumneavoastra.

1.Raspunsuri rapide din partea personalului care se ocupa de rezolvarea tichetelor, ca urmare a imbunatatirii proceselor

Emailurile primite de la clientii dumneavoastra sunt transformate in tichete. In functie de specializareea personalului si de gradul acestuia de incarcare, tichetele pot fi alocate automat. Prin urmare, operatiunile de atribuire manuala a tichetelor nu mai sunt necesare. Teremenele limita sunt de asemenea calculate automat, zilele de weekend si sarbatorile fiind excluse, in timp ce alerte si notificari pot fi trimise atunci cand deadline-urile se apropie. Automatizarea si organizarea inlatura operatiunile care nu sunt necesare si imbunatatesc timpul necesar pentru ca personalul care lucreaza in aplicatia de management al incidentelor/ solutia de ticketing sa rezolve tichetele aferente.

2.Incarcare echitabila a personalui si viziune de ansamblu asupra productivitatii acestuia.

Folosirea unui software de management al incidentelor/solutii de ticketing ajuta la distribuirea echitabila a sarcinilor de lcuru si influenteaza gradul de productivitate si satisfactie al acestora. Mai mult, primiti acces la rapoarte care contin urmatorii indicatori pentru fiecare angajat: numar de tickete rezolvate intr-o anumita perioda de timp, durata medie de rezolvare, depasirea deadline-urilor, etc. Aceste tipuri de rapoarte pot reduce dramatic timpul petrecut pentru a documenta activitatea si productivitatea angajatilor, inlaturand erorile umane care pot aparea in raportare.

3.Setarea unor SLA-uri conduce la cresterea satisfactiei clientilor

Companiile pot furniza SLA-uri (service level agreements), care reprezinta garantii scrise prin care asigura un anumit nivel de calitate clientilor. Cateva dintre garantiile cuprinse in SLA pot face referire la un anumit interval de timp in care clientul poate primi un raspuns sau atribuirea automata a unei status “prioritate inalta” anumitor tichete. In cele din urma, scopul SLA-ului este acela de a garanta respectarea anumitor standarde de business care pot asigura retentia si satisfactia clientilor.

4.Imbunatatirea modelului de business si a proceselor datorita analizei cauzelor primare ale incidentelor

Identificarea sectoarelor de activitate care au nevoie de imbunatatiri devine mult mai usoara folosind o solutie de ticketing/software de management al incidentelor, datorita acuratetei si multitudinii indicatorilor analizati. Detectarea unor incidente in mod repetat dintr-o anumita arie de activitate poate reprezenta un semnal de alarma care indica o nevoie de imbunatatire.

5.Comunicarea eficienta cu clientii

Probabil cel mai mare avantaj al unei solutii de ticketing/software de management al incidentelor este faptul ca poate facilita construirea unei relatii cu clientii bazate pe incredere, prin intermediul comunicarii eficiente. Clientul este permanent tinut la curent cu starile prin care trece tichetul: spre exemplu: tichet creat, tichet in curs de rezolvare, tichet inchis.

Companiile care folosesc un sistem de ticketing sau o solutie de management al incidentelor isi pot imbunatati imaginea, obtinand un scor inalt la capitolele: eficienta, viteza de reactie, loialitate si satisfactie a clientilor. Acest tip de software poate insemna de asemenea o sansa pentru companii de a face follow up la clienti in timp util, de a-si demonstra creativitatea si implicarea in relatia cu acestia. Pentru a primi o cotatie pentru un sistem de ticketing / solutie de management al incidentelor, puteti folosi formularul de contact sau puteti apela numarul de telefon  +40 372 129 290

Adresa
Telefon
Fax
Urmareste-ne